Bonusový program NBM+

Vážíme si všech našich zákazníků a naší největší odměnou je to, když se k nám vrátíte. To znamená, že naše úsilí má smysl a že Vám náš produkt a služba udělala radost. Připravili jsme pro Vás bonusový program NBM+, kde můžete čerpat výhody a slevy na každý nákup.

 

Co získám?

 

1. 100 kreditů = 100 Kč jako dárek za registraci
2. 50 kreditů = 50 Kč za registraci k odběru našich NOVINEK
3. kredity za každý nákup 20 Kč = 1 Kredit
4. Automatické vyplnění Vašich údajů při objednání


Jak se do bonusového programu NBM+ zaregistruji?

Členství vznikne automaticky po registraci na nabytkomanie.cz a je bezplatné. Zda-li jste se na e-shopu registrovali již v minulosti, budete automaticky zapojeni do programu NBM+ a můžete sbírat Kredity. Pokud svůj účet stále nemáte, registrujte se zde.

Jak mohu kredity získat? 

Kredity získáváte za každý zaplacený nákup na www.nabytkomanie.cz. Za každých 20 Kč získáte 1 Kredit. Kredity vám budou připočteny na Váš účet ve chvíli kdy dojde k uhrazení faktury za zboží. V případě vrácení zboží z důvodu reklamace nebo zrušení kupní smlouvy budou připočtené kredity za nákup strženy. 

Jak mohu kredity uplatnit?

Své kredity můžete uplatnit ve 3. kroku nákupního košíku. Pod osobními údaji je pole pro uplatnění vašich Kreditů z věrnostního programu. 

Pro uplatnění vašich kreditů je nutné nakupit minimálně za 1500 Kč.  

V případě uplatnění se 1 Kredit rovná slevě 1 Kč.

Mohu kredity kombinovat se slevovými kódy?

Slevové ani dárkové poukazy nelze kombinovat s uplatněním kreditů z bonusového programu. Jestliže máte slevový kód a nebo dárkový poukaz, je zapotřebí si zvolit, jestli spíše uplatníte své kredity nebo jinou slevu.

Kde zjistím stav svého konta kreditů?

Přehled vašich nasbíraných kreditů a historii vašeho konta zjistíte po přihlášení do vašeho účtu nebo kliknutím na ,,Můj účet'' v pravém horním rohu našeho e-shopu. Ve vašem klientském centru uvidíte své poslední objednávky a níže i celkový přehled vašeho věrnostního programu. Počet vašich Kreditů můžete vidět i ve 3. kroku nákupního košíku, kde se kredity uplatňují. Nezapomeňte, že kredity za vaši poslední objednávku se na konto přičtou až po uhrazení objednávky. V případě jejího stornování se body zase odečtou.

Mají kredity nějakou platnost?

Kredity získané z věrnostního programu, mají platnost jeden rok. Před ukončením jejich platnosti Vás upozorníme pomocí e-mailu, nemusíte se tedy bát, že by Vám kredity propadly.

Co když objednávku stornuji, vrátím nebo neuhradím?

Pokud zakoupené zboží z jakéhokoliv důvodu vracíte, vracíte s nimi i vaše kredity, které jste získali při nákupu. Vaše konto se proto přepočítá na stav před nákupem. Pokud objednávku z jakéhokoliv důvodu neuhradíte nebo stornujete, nebudou Kredity na Váš účet připsány.

Co při odstoupení od smlouvy nebo reklamaci?

Pokud reklamujete objednávku nebo u ní odstoupíte od smlouvy a preferujete refundaci, bude vám refundována pouze částka, kterou jste reálně uhradili. Body, které jste při nákupu využili, vám budou vráceny zpět na vaše konto.  

Veškeré odměny v rámci Věrnostního programu NBM+ nejsou právně vymahatelné. Společnost Quality Shop s.r.o. je oprávněna kdykoliv změnit podmínky členství a uvést v planost nové podmínky, které nabývají platnosti v den zveřejnění na webových stránkách www.nabytkomanie.cz. Kredity nejsou měna a nemají žádnou skutečnou peněžní hodnotu.